Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

October 3, 2012

Kokedamas / Kokedamas

El sábado pasado después del concierto de Morten Harket (¡si no lo conocen googleen!) en BA,  me quede en casa de una amiga, ella vive en un pequeño departamento con muchas plantas.

Last Saturday after the concert of Morten Harket (If you don't know him if google him!) In BA, I stayed at a friend's house, she lives in a small apartment with lots of plants.
Entre charla y desayuno, me contó que estaba por hacer unas Kokedamas, me mostró los materiales y me hizo una rápida descripción de como lucían ...4 días después, casi por accidente me encontré con una página len las que vendían estas plantas con un gran descuento; así que picada por la curiosidad me puse a buscar un poco más en la internet:


Between talk and breakfast, she  told me she was going to do Kokedamas, she showed me the materials and then she made ​​a quick description of how they would look like ... 4 days later, almost by accident I came across a site that sold these plants at a large discount ; so aroused my curiosity I searched a little more in the internet:
Fuente/ Source String gardens
Pin It!

1 comment:

designchic said...

Wow...these are stunning!!